Pretrazi BerAld blog

Esselamu alejkum werahmetullahi weberekatuhu

Allah je – nema boga osim Njega – Živi i Vječni! Ne obuzima Ga ni drijemež ni san! Njegovo je ono što je na nebesima i ono što je na Zemlji! Ko se može pred Njim zauzimati za nekoga bez dopuštenja Njegova?! On zna šta je bilo i prije njih i šta će biti poslije njih, a od onoga što On zna – drugi znaju samo onoliko koliko On želi. Moć Njegova obuhvaća i nebesa i Zemlju i Njemu ne dojadi održavanje njihovo; On je Svevišnji, Veličanstveni!

Thursday, February 17, 2011

Pogledajte poucan video u 2 dijela TO JE ALLAH DZ.S.!!!


Muhammed a.s. najbolji uzor


Dzenet za zene



Ako ce muškarci u Džennetu imati hurije, kakva nagrada u Džennetu ceka žene?
Pitanje: Ako je Allah poèastio muskarce u Džennetu sa hurijama krupnih ociju kao nagradu, kakvu ce onda
žena dobiti kao nagradu ako uðe u Džennet u sljedecim slucajevima:
1. ako je udana na ovom svijetu pa uðu ona i njen muž u Džennet,
2. ako je udana na ovom svijetu pa ona uðe u Džennet, a njen muž uðe u Vatru, da nas i vas Allah saèuva od nje,
3. ako umre prije nego se uda na ovom svijetu,
4. ako se uda vise puta na ovom svijetu?Odgovor: Džennet je kuca vjecnog uživanja, onaj ko uðe u nju zaslužuje da u
njoj uživa shodno položaju koji je zaslužio ulaskom. Ovo pripada muskarcima i ženama, svakom shodno njegovoj
prirodi, jer žene su dio muskaraca, kao sto nas je o tome obavijestio Allahov Poslanik, sallallahu te'ala
alejhi ve sellem, u hadisu koji bilježe Ebu Davud, Tirmizi i Ahmed sa vjerodostojnim lancem od majke pravovjernih
Aise, kceri Siddikove, radijallahu anhuma.
Allah, subhanehu ve te'ala, naveo je u Kur'anu spomen i obecanje nagrade i sevapa izmeðu muskaraca i žena u
ajetima koji se svakodnevno uèe od kojih su rijeèi Uzvisenog: ''I Gospodar im se njihov odazva: 'Nijednom
djelatniku izmeðu vas, bio muskarac ili žena, djelo nece ponistiti; vi ste jedni od drugih. Onima koji se isele i
koji budu iz domova svojih prognani, i koji budu na putu Mome muceni, i koji se budu borili i poginuli, sigurno ce
losa djela pokriti i sigurno cu ih u džennetske basce, kroz koje rijeke teku, uvesti! Nagrada je to od Allaha, a
kod Allaha je nagrada najljepa!'' (Ali Imran, 195.)
Ibn Kesir, rahimehullah, u tumacenju ovog ajeta kaže: ''Dakle, On ih obavjetava ih da im nece ponistiti
njihova djela, nego æe svako biti nagraðen za svoja djela, bio muskarac ili žena. Zato Allah, subhanehu ve te'ala,
kaže: '...vi ste jedni od drugih...', tj. svi ste vi u nagradi isti.''
Allah, subhanehu ve te'ala, kaže: ''A onaj koji cini dobro, bio muskarac ili žena, a vjernik je,ucii ce u Džennet i nikakva
im nepravda neæe biti nanesena." (En Nisa, 124.)
Ibn Kesir kaže: ''U ovom ajetu nalazi se pojašnjenje Allahove dobrote, plemenitosti i milosti u prihvatanju dobrih
djela od Njegovih robova, muškaraca i žena, ali pod uvjetom imana.''
Smatram da ovi ajeti ukazuju na mnoge druge stvari mimo onih koje smo spomenuli, neke od njih moguce je spoznati ako
znamo za uzroke objave. Tirmizi sa svojim lancem koji ocjenjuje dobrim prenosi da je Ummu Ummare dosla
Vjerovjesniku, sallallahu te'ala alejhi ve sellem, pa je rekla: ''sta je ovo, vidim da se sva objava odnosi na
muskarce, a žene se nikako ne spominju...'', pa je objavljen ovaj ajet: ''Zaista muslimani i muslimanke, vjernici i
vjernice...''Ali posto se pitanje odnosi na uživanje žene u Džennetu, onda cemo reci, a u Allaha je uspjeh:
Ako je muž od stanovnika Dženneta, Allah ce njih dvoje spojiti, i darovat ce im vise od toga time sto ce spojiti
sa njima njihove potomke. Takoðer ce podizati stupnjeve onima od njih koji su na nižim, te ce ih spojiti sa onima koji su ih u tome
prestigli, jer Allah, subhanehu ve te'ala, kada govori o melekima nosiocima Arsa, kaže da oni u svojim dovama za
vjernike mole: ''Gospodaru nas, uvedi ih u vrtove Adna koje si im obecao, i pretke njihove, i žene njihove, i
potomstvo njihovo dash; one koji su bili dobri; Ti si, uistinu, Silan i Mudar'' (Gafir, 8), ili kada Allah, subhanehu ve
te'ala, kaže: ''Onima koji su vjerovali i za kojima su se djeca njihova u vjerovanju povela, prikljucit æemo djecu njihovu, a
djela njihova necemo nimalo umanjiti'' (Et Tur, 21).
Ako je jedan od supružnika od stanovnika Vatre, on može da bude nevjernik, takav ce ostati vjecno u Vatri i njemu
nista nece koristiti sto je ono drugo od stanovnika Dženneta, jer je Allah, subhanehu ve te'ala, odredio da ce
kafiri: ''U njemu ce vjecno ostati i kazna im se nece olaksati, niti ce im se vremena dati! (Ali Imran, 88).
Allah, subhanehu ve te'ala, odredio je da se razdvoji izmeðu vjerovjesnika i njihovih supruga ako su nevjernice, pa kaže:
''Allah navodi kao pouku onima koji ne vjeruju ženu Nuhovu i ženu Lutovu: bile su udate za dva cestita roba Nasa,
pa su ih prevarile, i njih dvojica im nece nista moci kod Allaha pomoci, i reci ce se: 'Ulazite vas dvije u Vatru, s onima
koji ulaze!'' (Et-Tahrim, 10).Shodno tome je razdvajanje izmeðu ostalih ljudi radi razlikovanja u vjeri bilo prece.
Hafiz Ibn Kesir u tumacenje ovog ajeta (4/394) kaže: ''Bile su udate za dva cestita roba Nasa', tj. dva vjerovjesnika
poslanika kod kojih su bile neprekidno, nocu i danju. Sa njima su jele, spavale i imale su najintimniji i najprisniji odnos sa
njima, pa su ih prevarile, tj. u imanu jer im se nisu pridružile u vjerovanju, niti su im povjerovale u poslanstvu. Ali sva ta
veza im nije nista pomogla niti je od njih dviju patnju otklonila, zbog cega je Allah, subhanehu ve te'ala, rekao: '...i
njih dvojica im nece nista moci kod Allaha pomoci...', dakle zbog njihovog kufra, pa ce se njima objema reci: 'Ulazite
vas dvije u Vatru, s onima koji ulaze!'
Ako je žena na ovom svijetu imala vise od jednog muža, onda onaj koji ju je razveo, njegova bracna veza sa njom
je prekinuta razvodom, tako da ce na onom svijetu biti razdvojeni kao sto su bili i na ovom. A ako bude udata i u
toku braka njen muž umre, pa se ona nakon njegove smrti uda za drugoga, u tom pogledu ucenjaci imaju tri stava sa kime
ce ona biti u Džennetu.
Prvi stav je da ce ona biti sa onim koji je bio boljeg morala i odnosa prema njoj, ali nema dokaza za ovaj stav osim munker
hadisa koji ne može biti dokaz.Drugi stav je da ce joj se dati na izbor da odabere kojeg hoce od njih dvojice. Ali meni nije
poznat dokaz onoga ko zastupa ovaj stav.
Ova dva stava naveo je Kurtubi u svojoj poznatoj knjizi ''Opomena o stanjima mrtvih i dogaðajima ahireta'' (2/278), pa je
drugi stav odabrao i sejh Muhammed Salih el-Usejmin, rahimehullah, kao i pojedini savremeni ucenjaci. Treci stav
je da ce ona biti u Džennetu sa posljednjim mužem sa kojim je bila na ovom svijetu, dakle sa onim pod cijim bracnim
okriljem je umrla, ili da umre on, a ona se poslije njega ne uda. Na ovo ukazuje predaja koju bilježi El-Bejheki u svom
Sunenu (7/69) od Huzejfe, radijallahu anhu, kada je rekao svojoj ženi: ''Ako želis da budes moja žena u
Džennetu, onda se nemoj poslije mene udavati, jer žena biva sa posljednjim mužem sa kojim je bila na ovom svijetu, i zbog
toga je Allah zabranio Vjerovjesnikovim, sallallahu te'ala alejhi ve sellem, ženama da se udaju nakon njegove smrti, zatoto ce one biti i u Džennetu njegove žene.'' Takoðer dokaz tome je hadis od Ebu Derdaa da je Allahov Poslanik,
sallallahu te'ala alejhi ve sellem, rekao: ''Kojoj god ženi umre muž, pa se ona uda nakon njegove smrti, ona ce biti sa
posljednjim od njih.'' Ovaj hadis je Albani ocijenio vjerodostojnim kao sto stoji u Lancu vjerodostojnih hadisa, br.
1281., iako ja nisam provjerio niciju ocjenu ovog hadisa prije njega. Pa ako je hadis vjerodostojan, onda se
ne smije odstupiti od njega i prikloniti se necemu drugom, niti ce on biti zanemaren radi drugoga, tako da je ovo trece
misljenje ono koje se može uzeti u obzir kao najispravnije, a Allah najbolje zna.
A ako žena ne bude imala muža na ovom svijetu zbog toga sto se nije udavala, nju ce Allah, subhanehu ve te'ala,
udati za onoga kojeg ona bude htjela u Džennetu, zbog toga sto je muž od užitaka Dženneta koji su obecani njegovim
stanovnicima. To je nesto cemu ljudska dusa teži i za cim žudi. Allah, subhanehu ve te'ala, kaže: ''U njemu ce
biti sve sto zažele i cime se oci naslaðuju, i u njemu cete vjecno boraviti.'' (Ez Zuhruf, 71)
Musliman mora stalno moliti Allaha, subhanehu ve te'ala, da mu podari sve džennetske ljepote da u njima uživa. Onaj ko
od Vatre bude sacuvan i u Džennet uveden, on je uspio.
A onaj ko uðe u Džennet, Allahovo je da ga zadovolji i samo je uspjeh kod Allaha.